Restauracja to dobre jedzenie. Niestety nie zawsze
Jakość produktów w restauracjach czasami pozostawia wiele do życzenia. Mrożone produkty, długo przechowywane dania...i ogólny brak świeżych składników to rzeczy, które mogą poskutkować upadkiem restauracji.
Oglądając na przykład Kuchenne Rewolucje, można śmiało powiedzieć, że w większości przypadków wystarczy tylko odświeżyć menu i skorzystać z wyższej jakości składników, aby jedzenie było smaczne. Na szczęście z Polskimi restauracjami nie jest tak źle, z reguły dania są dobre i robione na świeżo.
Liczy się nie tylko jedzenie
Opinie o restauracjach w sieci stają się swego rodzaju podstawą dla młodych ludzi w poszukiwaniach dobrej restauracji na randkę, wieczór z narzeczoną czy wypad ze znajomymi. Zła opinia może znacząco wpłynąć na ocenę restauracji przez internautów.
Ważne jest, by trzymać poziom nie tylko dań, ale i obsługi. Zła, niemiła lub niedoświadczona obsługa sali może zrujnować to co przygotowali kucharze. Kelner powinien być uprzejmy i miły- kwaśna mina i odpowiadanie półsłówkami jest bardzo źle widziane. Częściej zdarzało mi się opuścić lokal z powodu złej obsługi niż z powodu kiepskiego jedzenia, a to daje do myślenia.
Gwiazdka Michelin
Przewodnik Michelin (fr. Guide Michelin) ? seria przewodników po krajach Europy i świata, wydawanych przez francuskie przedsiębiorstwo Michelin. Pierwsza edycja, opisująca Francję, ukazała się w 1900 roku.
Przewodniki Michelin dzielą się na serię przewodników gastronomicznych (Czerwone przewodniki), opisujących hotele i restauracje, oraz serię przewodników turystycznych (Zielone przewodniki). W obydwu seriach zamieszczane są oceny obiektów, którym przyznawane są gwiazdki według trzystopniowej skali.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Przewodnik_Michelin