Suplementy i treningi- maksymalna wydajność

Dodane: 08-11-2015 11:48
Suplementy i treningi- maksymalna wydajność Odpowiednia dieta i trening to nie wszystko co jest konieczne do maksymalnych rezultatów. odpowiednio używana suplementacja poskutkuje poprawieniem efektywności ćwiczeń siłowych. Dobrze jest stosować wyłącznie dobrej jakości suplementy np. myprotein sklep.

Co ubrać do ćwiczeń

Ubranie sportowe to nieodłączna część każdego sportu i każdy sport ma 'swoje' ciuchy. Wybór...takiego ubioru może pozytywnie wpłynąć na nasze dobre samopoczucie podczas ćwiczeń, a co za tym idzie, może wpłynąć na efekty treningu.

Warto wybierać ciuchy i bieliznę termoaktywną, ponieważ pozwala ona na dobre odprowadzenie wilgoci przy zachowaniu dobrej temperatury ciała. Słowem trudniej się przegrzać czy też przeziębić. Takie sportowe ubranie ma być przede wszystkim wygodne i dobrze dopasowane, nie może krępować ruchów ani uwierać.


Jak korzystać z BMI

BMI jest bardzo prosty w użyciu, jest jednak dosyć niedokładnym wskaźnikiem niedowagi i nadwagi oraz ryzyk chorób z nimi związanych. Kulturyści mogą mieć BMI wskazujące na skrajną otyłość, posiadając jednocześnie bardzo mało tkanki tłuszczowej. Z drugiej strony, BMI zupełnie zdrowych, szczupłych i wysokich lekkoatletów może wskazywać na skrajną niedowagę (np. BMI Yohanna Diniza przy wzroście 185 cm i wadze 59 kg wyniesie 17,24). Związek między wielkością wskaźnika a ryzykiem chorób różni się między populacjami o różnych proporcjach ciała. I tak wśród Azjatów ryzyko cukrzycy jest znacząco wyższe przy niższych wartościach BMI3. Zawartość tłuszczu w organizmie jest też wyższa u kobiet, niż u mężczyzn przy normalnej masie ciała. W przypadku kobiet tkanka tłuszczowa odpowiada za płodność i dojrzewanie płciowe.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Wskaźnik_masy_ciała


Dieta ważniejsza od ruchu?

Zdrowy tryb życia to nie tylko uprawianie sportu- to także odżywanie się i dieta wzbogacona o potrzebne suplementy. Odżywki treningowe należy dozować z zależności od naszych potrzeb, jednak to zbilansowana dieta, zawierająca dużo tzw. 'super food' stanowi mocną podstawę budulcową.

Rodzaj diety i suplementów zależy od efektów jakie chcemy osiągnąć: mogą to być treningi zorientowane na wzrost masy mięśniowej, albo na spalania tłuszczu. Niezależnie jednak od naszych wymagań warto skonsultować się z profesjonalnym trenerem i dietetykiem ZANIM zaczniemy kombinować z suplementami.



© 2019 http://bluesky.bialystok.pl/